Κυριακή 10 Αυγούστου 2014

Χειμερινά του 2014

Σπόροι από χειμερινά λαχανικά παραδοσιακών ποικιλιών υπάρχουν στην διάθεση των συγκαλλιεργητών που θα
- Γράψουν σε σχόλιο σ' αυτή τη σελίδα τι θέλουν
- Στείλουν με mail τα στοιχεία τους (ονοματεπώνυμο και διεύθυνση)
- Θα τους δώσω τα στοιχεία μου για να
- Στείλουν γράμμα με τον απαντητικό φάκελο και γραμματόσημο ή προπληρωμένο φάκελο για την αποστολή των σπόρων και ένα ΣΗΜΕΙΩΜΑ με τους σπόρους που θέλουν


Διευκρινήσεις
- Θα στείλω τους σπόρους που έχω (από αυτά που θέλετε) όταν φτιάξω τον απαντητικό φάκελο (δεν κρατάω παραγγελίες)
- Αν δεν έχετε σημείωμα μέσα στο γράμμα σας θα εξυπηρετηθείτε στο τέλος

Αυτά για την διαδικασία και από τους σπόρους υπάρχουν

Μαύρο ρεπάνι, είναι λίγο μικρότερο από το άσπρο και πικάντικο δηλ λίγο καυτερό
Παντζάρι
Σέσκουλο (Πράσινο και Κόκκινο)
Λάχανο (Άσπρο, Μαύρο το ποντιακό, Κινέζικο και Βρυξελλών)
Μαρούλι διάφορες ποικιλίες
Λαχανίδα
Καρότο
Ρόκα
Σπανάκι αλλά είναι λίγο
Ρεπάνι άσπρο αλλά είναι λίγο

ΚΑΛΕΣ ΣΠΟΡΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ

11 σχόλια:

  1. Καλησπέρα, με ενδιαφέρουν τα σπόρια πράσινου σέσκουλου, των λάχανων και του καρότου.
    Έχω να δώσω αρακά
    μαρούλι κόκκινο
    ραπανάκι κινέζικο (daikon)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μίτσι καλησπέρα
      Οι σπόροι που θέλεις υπάρχουν σου έστειλα mail για τις λεπτομέρειες

      Διαγραφή
  2. aggelkar9/9/14 09:57

    Καλημέρα Μπέτυ . τι κάνεις? θέλω αν γίνεται μαύρο ρεπάνι, παντζάρι, σέσκουλο κόκκινο, λάχανο, μαρούλι , καρότο και σπανάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. aggelkar γεια σου
      Οι σπόροι που θέλεις υπάρχουν στείλε μου με mail τα στοιχεία σου για να σου πω πως θα μπορέσεις να τους παραλάβεις

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Μπέτι, πριν από λίγες μέρες ανακάλυψα το μπλόκ και θέλω να σε συγχαρώ για αυτήν την προσπάθεια που κάνεις. θέλω αν γίνεται, καρότο, μαρούλι, παντζάρι, σέσκουλο πράσινο, ρόκα και σπανάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναστάση γεια σου
      Μπορώ να σου στείλω τους σπόρους που θέλεις εκτός από το σπανάκι που έχει τελειώσει
      Για να μπορέσω να επικοινωνήσω μαζί σου για την αποστολή των σπόρων στείλε μου μνμ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από την στήλη επικοινωνία ή γράψε σε σχόλιο το e-mail σου

      Διαγραφή
  4. ΕΓΡΑΨΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΣ ΣΕ ΜΙΚΡΟ ΚΗΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΤΗΡΩ ΣΤΑ ΣΤΥΡΑ ΕΥΒΟΙΑΣ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΣΠΟΡΟΥΣ ΑΠΟ ΝΤΟΜΑΤΑ - ΚΟΛΟΚΥΘΙ - ΜΕΛΙΤΖΑΝΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΣΤΑΜ. - ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη γεια σου
      Προηγούμενο μνμ σου δεν βρήκα όμως σπόρους από ντομάτα κολοκύθι και μελιτζάνα έχω για να σου δώσω αφού πρώτα μου στείλεις με mail τα στοιχεία σου ονοματεπώνυμο και διεύθυνση και έπεται η συνέχεια

      Διαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημήτρη καλησπέρα καταρχήν θα διαγράψω το μνμ σου αυτό γιατί τα προσωπικά μας στοιχεία δεν τα γράφουμε δημόσια Εχεις κάποιο e-mail για να συνεννοηθούμε? μπορείς να μου στείλεις mail αν πας στα αριστερα της σελίδας στην στήλη επικοινωνία

      Διαγραφή
  6. Καλησπερα κύριοι και κυρίες,
    Μου χορηγεί δάνεια σε όποιον θέλει οικονομική βοήθεια. Πρόκειται για ένα δάνειο, μεταξύ κυρίως με όρους πολύ απλή, ακριβή και γρήγορη.
    v.zacharias87@gmail.com
    v.zacharias87@gmail.com
    Σας ευχαριστώ για την απάντηση μου αν με χρειαστείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή